Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
delsa10.over-blog.com

مرکز خرید بلیط بلیط هواپیما

مراحل خرید بلیط هواپیما در این سایت چگونه است؟

بعد از اینکه موارد بالا را آماده کردید می توانید به آسانی اقدام به خرید بلیط هواپیما از طریق اینترنت کنید. شما برای خرید وارد سایت ما شوید و بخش مربوط به خرید بلیط هواپیما را پیدا کرده و مراحل خرید را یکی بعد از دیگری انجام دهید. در ابتدا باید مقصد، زمان حرکت و تعداد مسافرات را در بخش تعبیه شده وارد کنید تا فهرستی از تمامی پروازهای موجود برای آن مقصد و آن زمان در مقابل چشم های شما ظاهر شود.  لطفا قبل از هر چیز قوانین مربوط به بلیط چارتر را مطالعه کنید.

بلیط اینترنتی

در این مرحله شما با توجه به خواسته خودتان، و قیمت های بلیط های موجود می توانید بلیط دلخواه خودتان را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. همچنین در طول انتخاب بلیط هواپیما به تمامی شرایط هواپیما مثل نوع پرواز، اسم شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما، چارتر یا سیستمی بودن بلیط دسترسی خواهید داشت و هر یک از این موارد را می توانید برای رسیدن به گزینه مورد دلخواه تان محدود یا فیلتر کنید تا فقط گزینه هایی در مقابل شما به نمایش در بیاید که به نیاز و خواسته شما نزدیک تر است. با این کار انتخاب شما برای خرید بلیط هواپیما راحت تر خواهد شد.

چک کردن بلیط هواپیما بعد از خرید

شما با محدود کردن گزینه ها می توانید قیمت بلیط هواپیما ها، بازه زمانی پرواز هواپیما را با نیاز خودتان هماهنگ کنید و آنها را با توجه به مورد دلخواه خودتان دسته بندی نمایید. تمامی این موارد شما را در جهت خریدی مطمئن کمک می کنند. بهتر است به لیست قیمت بلیط هواپیما در سال جدید و لیست قیمت جدید بلیط هواپیما داخلی را بررسی کنید. بعد از اینکه با دقت تمامی بلیط ها را بررسی کردید می توانید بلیط انتخابی خودتان را تیک زده و بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید تا به مرحله های بعدی خرید بلیط هواپیما وارد شوید.

بعد از این کار شما به قسمتی وارد می شوید که باید اسامی و مشخصات مسافران را با توجه به سن آنها در بخش های مربوطه بنویسید. نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد و شماره پاسپورت برای سفرهای خارجی از جمله مشخصاتی است که به آنها در این بخش نیاز خواهید داشت. در نوشتن هر یک از این اطلاعات دقت به خرج بدهید که امکان تغییر با اطلاح آنها را نخواهید داشت.

پس دادن بلیط هواپیما بعد از خرید

بعد از اینکه از درستی مشخصات وارد کرده مطمئن شدید گزینه تایید اطلاعات را فشار دهید تا به بخش پرداخت الکترونیکی وارد شوید. در این قسمت بعد از وارد کردن شماره کارت و مشخصات مربوط به کارت خرید شما انجام خواهد شد و بلیط انتخابی تان برای شما صادر خواهد شد، شما بلیط صادر شده را می توانید در ایمیل تان مشاهده کنید و یا اینکه وارد حساب کاربری خودتان در سایت ما شوید و در آنجا بلیط خریداری کرده تان را ببینید. بهتر است بعد از صادر شدن بلیط از آن پرینت بگیرید و آن را در پیش خودتان نگهدارید تا زمان سفرتان برسد.

همانگونه که دیدید خرید بلیط هواپیما به آسانی انجام شد و شما بدون اینکه زمانی را هدر بدهید و یا مجبور شوید به مکان خاصی بروید توانستید بلیط دلخواه خودتان را از سایت ما به راحتی خریداری کنید. مسلما این خرید طعم و شیرینی سفرتان را دوچندان و خیال شما را برای شروع یک سفر مفرح و شاد آسوده خواهد کرد. برای اطلاع از مسیر پرواز ها می توانید خیلی راحت در گوگل سرچ کنید. راهنمای شما در این باره Check flight status and plan trips on Google Home خواهد بود. شما می توانید زمان پرواز ها را

خرید بلیط هواپیما دل سفر

به راحتی چک کنید و بلیط هواپیما را تهیه کنید.

اگر شما بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی تهیه می کنید باید در مرحله وارد کردن مشخصات خودتان و همراهانتان نهایت دقت را به خرج بدهید. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید باید این مشخصات با مشخصات گذرنامه هر یک از مسافران هماهنگ باشد. اگر در قسمت وارد کردن مشخصات مسافران کوتاهی کنید با مشکلاتی روبه رو خواهید شد که احتمال اصلاح و درست کردن آنها در برخی مواقع نیست. بسیاری از مسافران درباره تغییر نام بلیط هواپیما از ما سوال می پرسند. از ما سوال می کنند که بعد از صادر شدن بلیط هواپیما می توانند نام بلیط هواپیما را تغییر دهند. برای پاسخ دادن به این پرسش دو حالت وجود دارد، تغییر نام بلیط هواپیما بستگی به نوع بلیطی دارد که شما خریداری کرده اید. همانطور که می دانید بلیط هواپیما را به دو نوع می توانید تهیه کنید، یکی نوع خرید بلیط سیستمی و دیگری نوع خرید بلیط چارتر است. اگر بلیط خودتان را به صورت بلیط سیستمی خریداری کرده اید شما به هیچ وجهی نمی توانید نسبت به تغییر نام بلیط هواپیما اقدام کنید. از طرفی هم اگر نام بلیط هواپیمای صادر شده برای شما با مشخصات کارت شناسایی شما مغایرت داشته باشد از سوار شدن شما به هواپیما جلوگیری خواهد شد. پس در این نوع خرید بلیط مجبور هستید باید بلیط سیستمی خریداری شده خودتان را کاملا کنسل کنید و از نو یک بلیط جدید خریداری کنید. این کار یعنی باید دوباره بلیط بخرید و هزینه بلیط اولی نیز به شما برگردانده نخواهد شد. چون این اشتباه از جانب شما بوده و شما در وارد کردن مشخصات خودتان دقت نکرده اید. اما اگر بلیط خودتان را به صورت بلیط چارتر خریداری کرده اید می توانید درخواستی تنظیم کنید و آن را به شرکت چارتر کننده بلیط هواپیما بفرستید تا آنها درباره این مورد تصمیم بگیرند. البته آنها نیز با توجه به مقررات چارتر خودشان با شما برخورد خواهند کرد و با توجه به موارد مقررات و زمان باقیمانده برای پرواز نسبت به درخواست شما جواب خواهند داد. در کل درخواست شما در این نوع بلیط قابل پیگیری است. شما باید شماره ملی و شماره گذرنامه خودتان را نیز در هنگام ثبت مشخصات مسافران به درستی در بخش های مربوطه وارد کنید، براساس مقررات شرکت های هواپیمایی بعد از وارد کردن این مشخصات امکان اصلاح و ویرایش این مشخصات نیز وجود
بلیط هواپیما ارزان
بلیط ارزان هواپیما ماهان
خرید بلیط خارجی
بلیط خارجی
بلیط چارتر
خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما
بلیط پرواز خارجی
لیست قیمت بلیط هواپیما
قیمت بلیط هواپیما سیسنمی
قیمت بلیط پرواز خارجی
سایت بلیط ارزان هواپیما

 

رزرو بلیط خارجی

فروش بلیط چارتر

تهیه بلیط پرواز خارجی

بلیط ارزان هواپیما

قیمت بلیط هواپیما ایران ایر

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما ماهان

بلیط چارتر هواپیما

خرید بلیط خارجی

بلیط چارتر

بلیط چارتر هواپیما

بلیط چارتر
قوانین بلیط چارتر
خرید آنلاین بلیط چارتر
بلیط چارتر هواپیما
جریمه کنسلی بلیط چارتر
بلیط خارجی

خرید بلیط خارجی
قیمت بلیط خارجی
قیمت بلیط هواپیما
قیمت بلیط هواپیما داخلی
قیمت مصوب بلیط هواپما
بلیط ارزان هواپیما

بلیط هواپیما ارزان
بهترین زمان خرید بلیط بلیط ارزان
خرید بلیط هواپیما
رزرو بلیط هواپیما

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post